reklama

Sny

Dnes som bola v knižnici...našla som tam snár tak som si ho zobrala domov...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Neviem ako vy ale ja tomu výkladu v snáre verím... Mne sa sny nesnívajú často, ale keď áno tak to stojí za to... Občas sa mi stane,že si nepamätám obsah sna .. vtedy sa trošku hnevám, lebo viem že bol ten sen pekný ale neviem o čom...
A taký výklad dosť často poteší.. napr. môj posledný bol "Rozhovor s tebou je každému príjemný"
Nepotešilo by vás to? Aj keď to možno nie je pravda ale treba dúfať ;-)

Miroslava Trungelová

Miroslava Trungelová

Bloger 
  • Počet článkov:  178
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu