reklama

Interupcia

Dnes som videla jeden film... Nemý výkrik ..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

... možno neviete o čo ide... je to film o potratoch z pohľadu obete=dieťaťa... Dodnes som netušila ako sa taký potrat robí, no vďaka tomuto filmu som si spravila o tom svoj obraz... 
Priblížim vám to trochu: 
Po zavedení niekoľkých nástrojov bo maternice,
lekár zavedie hadicu, pomocou ktorej dieťa "vysaje" . Je to hrozný pohľad... najskôr mu hadica odtrhne ruky,nohy a telo od hlavičky, ktorá zostane v maternici, pretože sa nezmestí do hadice. A tak doktor pomocou kliešťou rozpučí hlavičku ("číslo 1") aby ju mohol vysať z maternice. Niektorí ľudia si myslia, že zárodok ešte nie je človek. Ja si myslím že je... keď niečo rastie tak to musí byť živé.... a to,či vníma hmm.. ja tomu verím... Aj v tom filme na sone bolo vidno ako sa to dieťa snaží uhnúť hadici...
Takže som proti potratom !!! Ako si niekto môže dovoliť skončiť život bezbranného človiečika?


Miroslava Trungelová

Miroslava Trungelová

Bloger 
  • Počet článkov:  178
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu