reklama

Škola plná paradoxov

Neviem si teraz predstaviť, prečo sa vlastne ľudia stávajú učiteľmi.... Teda vlastne viem. Jedni lebo ich neprijali na inú školu, uznajme, skoro každý z nás mal „poistku“ práve učiteľstvo. Potom sú to tí, ktorým rodičia povedali „Budeš učiteľ“ a nakoniec tu je skupinka ľudí, ktorí to chcú naozaj robiť a jedine táto skupinka stojí za to. A následky, si málokto všimne...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Chodíme do školy, aby sme sa naučili kopu vecí a nielen tie z kníh...ale...

Nenaučíme sa tolerantnosti .... lebo naše názory nie sú tolerované... ba sú menejcenné

Nenaučíme sa trpezlivosti... lebo keď niekto niečo chce, tak hneď...

Nenaučíme sa slušnému správaniu... lebo sa nesprávajú slušne k nám...

Nenaučíme sa diskutovať a robiť kompromisy... lebo niekto má pravdu a basta...

Nenaučíme sa snívať... lebo žijeme vo formulkách a tabuľkách...

Uvedomujem si, že učiteľ je raz učiteľ a ja mám k nemu úctu(!), ale neviem prečo by to malo byť zneužívané proti mne...
Cením si všetkých učiteľov pri ktorých sa naučím aj hore spomenuté veci. Za 13 rokov štúdii som takých spoznala dosť, ale vážne som zúfalá z tých ostatných... Veď je to na hlavu...
Prečo by som sa pri ústnej odpovedi mala hodnotiť, keď ja na to školu nemám? A zároveň sa nemohla vyjadriť k učebnému procesu, lebo ja na to školu nemám? Načo máme zvonenie, keď začiatok a koniec hodiny určujú učitelia? Tak ho zrušme... Prečo ma niekto obviňuje, že sa neučím, keď som si práve teraz dala prestávku v učení na napísanie tohoto článku a budem v učení o chvíľu pokračovať? Prečo mi povedia "Ja to pochopím, každý má občas zlý deň." a potom "To ťa neospravedlňuje."? Prečo sa jednoducho aj v škole ku sebe nemôžeme správať ako chápaví ľudia s vlastnými názormi?

Miroslava Trungelová

Miroslava Trungelová

Bloger 
  • Počet článkov:  178
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu