reklama

Ďalší článok ako ...

som tu dlho a mám to tu neskutočne rada...a samozrejme aj vás =)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Nie je jednoduché vyjadriť svoje city k tomuto blogu len tak z fleku. Tri roky sa postupne vytvorila láska k písmenám...slovám...riadkom...

Nedávno som čítala jeden príspevok o tom, že na blogu sa čoraz častejšie vyskytujú články o spoločnosti a politike a čoraz menej narazíme na výlev myšlienok a citov. Možno si myslíte, že blog nie je denník... áno stretla som sa aj z takýmto názorom... Ale prečo by ním byť nemohol? Číta ho príliš veľa ľudí? Príliš veľa známych? .... Ak nechcete aby o vašich pocitoch vedeli známi, tak kto potom? Veď práve oni vám môžu pomôcť najlepšie. =)
Za svoje názory sa hanbiť nemusíme... komu sa nepáči - „Nech sa páči smer iný blog...“ Veď preto sme tu ...vyjadrovať svoje názory a diskutovať a ja dúfam, že tu s vami budem ešte veľa rokov =)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďakujem ľuďom, ktorý čítajú môj blog ♥ Bez vás by to nemalo význam.

Miroslava Trungelová

Miroslava Trungelová

Bloger 
  • Počet článkov:  178
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu