reklama

Maturita, vysoká, rodičia, učitelia, priatelia a všetci ostatní...

...som zmätená...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Už na základnej škole sa do nás snažili vtlačiť, nech si určujeme ciele a plníme sny. Jedna z mojich obľúbených učiteliek ma podporovala v štúdiu veteriny (aj jej syn je veterinár) a radila mi ísť na gympel, aj keď som sa tam bála ... Teraz som tu v maturitnom ročníku, iba krôčik od môjho sna ísť na druhý koniec Slovenska a študovať to, čo chcem.... A práve v tomto bode vyskakujú iné činitele.... priatelia, ktorých by som sa nerada vzdala, mamina, ktorá ma nechce tak ďaleko, otec, ktorý tvrdí nech študujem čo chcem a iní známi, ktorí pri slovách ‘Košice‘ a ‘veterina‘ prevracajú oči „To tááák ďaleko? A to tu necháš rodičov? A kamarátov?....“ V tých prípadoch je moje rozhodnutie značne podkopané a mne sa tisnú slzy do očí, keď si uvedomím, že tam budem sama.... bez priateľov.... Ale na druhej strane aj o to ide... spoznať nových ľudí a nových priateľov. Bojím sa študovať niečo, čo všetci hodnotia za veľmi ťažké... plus keď začnú pridávať reči o diaľke ... Oproti tomu však stojí túžba byť veterinárkou alebo aspoň kynologičkou.... Nič iné si neviem predstaviť ... Nič iné by ma nebavilo.... Nič iné by ma viac nenapĺňalo...

Miroslava Trungelová

Miroslava Trungelová

Bloger 
  • Počet článkov:  178
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu