reklama

Ľahšie je slovo zadržať, ako vziať späť

„Dvakrát meraj a raz strihaj“ toto porekadlo starých materí má niečo do seba. Nielenže sa uplatní pri manuálnych prácach, ale bezpochyby ho využívam aj pri komunikácii.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
port.sk
port.sk 

Raz dávno na mňa, už ani neviem prečo, nakričala mama. Ešte teraz si spomínam koľko pripomienok a protiargumentov som na ňu vychrlila. Situácia sa tým len zhoršila... 
O týždeň som v afekte rozčúlenia vynadala dobrej priateľke. Neskôr, keď som prišla domov a premietla si v hlave, čo sa stalo, začalo ma to mrzieť, trápila som sa. Hneď som zavolala, aby som sa ospravedlnila, ale odozva bola negatívna. Ublížila som nielen priateľke, ale aj sebe. Ono nie nadarmo sa hovorí, že ľahšie je slovo zadržať, ako ho vziať späť.
Slovami som ublížila mnohým ľuďom, mohla som tomu zabrániť...Ospravedlnila som sa, ale už nikdy mi nebude úplne odpustené. V srdci, sú totiž kruté slová vyryté navždy a nedajú sa vziať späť. 
Bojím sa, že keď umriem, bude to jediné, čo po mne zostane.

Miroslava Trungelová

Miroslava Trungelová

Bloger 
  • Počet článkov:  178
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu