reklama

Útulok

Počas leta som sa rozhodla nevysedávať doma, ale akýmsi spôsobom niekomu pomôcť... Keďže milujem psy, voľba bola jasná...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Toto je Kuki nie je krásna? :)
Toto je Kuki nie je krásna? :) 

O útulku v Zlatých Moravciach som vedela dávnejšie. Stačilo len získať adresu a kontakt. Tak som do googlu naklikala pár písmeniek a bolo to. Našla som stránku útulku a ako kontakt som našla telefónne číslo a mail. Napísala som mail, v ktorom som vyjadrila záujem pomáhať pri psíkoch. O deň mi prišla odpoveď od Diany, že veľmi rady ma privítajú, že môžem pomôcť s venčením. Tak som zbalila vodítko (pretože Dia povedala, že by bolo fajn keby mám svoje), nasadla na autobus a dotrepala sa do ZM. Kedže som fakt len troška tušila, kde je útulok, zablúdila som, nie moc len jednu uličku mimo :) Zavolala som Diane a hneď ma usmernila. Najskôr som sa zoznámila so všetkými psíkmi. Do jednej fenky som sa hneď zaľúbila :) Lenže sa ma bála (pri ďalšej návšteve už nie a pri ostatných sa už tešila keď ma videla). Preto som si ani nebrala na prechádzku, radšej som si vypýtala psíka, ktorého môžem venčiť. Takto som chodievala aspoň 1X do týždňa, ako sa podarilo, ale tá "práca" ma napĺňala. K venčeniu sa pridalo aj čistenie klietok a pri poslednej návšteve aj kŕmenie. Keďže je koniec prázdnin baby, ktoré to tam spravovali (Dianka(BA) a Miška(BB)) museli odísť domov a aj ostatné decká budú mať teraz iné povinnosti. Verím, že sa mi podarí tam chodiť aj cez školský rok a ak nie, tak cez prázdniny počas neho tam pôjdem určite.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Obdivujem a zároveň závidím babám, ktoré tam mohli a strávili celé leto a o všetko sa tam starali. Vytvorili pre útulok stránku a snažia sa psíkom hľadať domovy. Baby klobúk dolu :) Ste skvelé a verím, že zostaneme kamoškami. 

Miroslava Trungelová

Miroslava Trungelová

Bloger 
  • Počet článkov:  178
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu