reklama

Najkrajší (predčasný) narodeninový darček

Síce mám osemnásť až v septembri, včera som dostala od rodičov darček :) Najkrajší na svete!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Už 4 roky mám krásneho čierneho nemeckého ovčiaka Alana a vždy som k nemu chcela fenku. Po niekoľko ročnom presviedčaní som včera dostala šteniatko :) Volá sa Sunny a strašne sa z nej teším, ani som nespala...vlastne spala pri nej asi tak 4 hodinky :D 

Vážne to je najkrajší a najlepší darček aký som mohla dostať... asi ani do školy nepôjdem, aby som mohla byť s ňou :D Aj takto chcem povedať -  Ďakujem :) Cením si to veľmi..

Miroslava Trungelová

Miroslava Trungelová

Bloger 
  • Počet článkov:  178
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu