reklama

Mužské interiéry

Keď som blúdila po známom internetovom kníhkupectve, našla som túto knihu a povedala som si, že si ju raz prečítam. Onedlho na to sa ako zázrakom objavila na poličke v našej dedinskej knižnici....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Čítali ste Mužské interiéry? Ja som ju začala čítať včera a už ju mám prečítanú. Celkom zaujímavá knižočka... Mne sa páčila a chystám sa prečítať si aj iné romány od tohoto autora.

O titule
Ktorá láska je najhodnotnejšia? A ktorá má budúcnosť? Prečo majú muži milenky? A prečo sa tie milenky dokážu zamilovať? Koľko vydržia manželky a kedy začnú bojovať? Môže existovať láska bez sexu? Ako dlho to bolí, keď stratíme milovaného človeka? Majú aj domy svoje osudy? A má zmysel veriť na happyendy?
Kniha Mužské Interiéry vyšiel knižne ako v poradí štvrtý román spisovateľa Maxima E. Matkina. Mužské interiéry rozprávajú príbeh, v ktorom nejde len o ženské exteriéry, ale aj o svet dospelých, v ktorom sa muži a ženy občas správajú ako deti....

Obsah
V diele sú zobrazené 2 hlavné príbehy- jedného manželského páru a jedného partnerského vzťahu. Po tom ako sa partneri rozídu si mladá atraktívna žena nájde zamestnanie ako sekretárka a stane sa milenkou svojho šéfa, čistou náhodou ženatého muža ktorý má krásnu ženu a skoro dospelého syna.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po rôznych situáciách a ženských sklamaniach sa situácia vyrieši, aj vďaka jednej záchrane života.

Odkaz na knihu : http://www.martinus.sk/?uItem=33472&z=blog-miroslavatrungelova (ak si knihu zakúpite cez tento link, mám províziu)



Miroslava Trungelová

Miroslava Trungelová

Bloger 
  • Počet článkov:  178
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu