reklama

Ďakujem

Odkaz priateľom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

ďakujem všetkým ľuďom, ktorý sú v mojom živote a pomáhajú mi... Neviete si predstaviť ako som rada, že vás mám! Stojíte pri mne keď sa zabávam ale aj vtedy keď mám náladu pod psa, ako napr. dnes a PRESNE za toto si vás cením a vážim :) Život by nebol životom, nebyť priateľov...a nebyť toho najlepšieho :)
Pevne verím, že ma máte radi, tak ako ja vás. (ale ja vás mám radšej :P )
Prežila som obdobie bez priateľov... bola to najťažišia časť v mojom živote a nechcem to zažiť opäť... :(
Mám vás rada!!!

Miroslava Trungelová

Miroslava Trungelová

Bloger 
  • Počet článkov:  178
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu