reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslava Trungelová

Miroslava Trungelová

Bloger 
  • Počet článkov:  178
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

"Veterinárske" postrehy

Synda

Miroslava Trungelová

Synda

Dnes som sa navždy rozlúčila so svojou sestrou.....

  • 11. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 425x
  • 0
Znechutenie

Miroslava Trungelová

Znechutenie

Ako to môžu ľudia robiť?

  • 27. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Útulok

Miroslava Trungelová

Útulok

Počas leta som sa rozhodla nevysedávať doma, ale akýmsi spôsobom niekomu pomôcť... Keďže milujem psy, voľba bola jasná...

  • 1. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Najkrajší (predčasný) narodeninový darček

Miroslava Trungelová

Najkrajší (predčasný) narodeninový darček

Síce mám osemnásť až v septembri, včera som dostala od rodičov darček :) Najkrajší na svete!

  • 22. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 046x
  • 5
Čo je to ŠK?

Miroslava Trungelová

Čo je to ŠK?

Nedávno sa ma jedna baba na fóre pre milovníkov psov opýtala, či s mojim psom robím ŠK, ale čo to vlastne je?

  • 21. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
Šaryk

Miroslava Trungelová

Šaryk

Neodpustím si aspoň takto dať najavo moju bolesť.....

  • 19. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu