reklama

Jagavé hviezdy v dave... alebo ľudskí anjeli medzi nami

Dostala som chuť napísať článok ... jeden z tých „nútených“ pri ktorých uvažujete nad každou vetou... žiadny prúd myšlienok... žiadny príval citov... iba jednoduché životné konštatovania...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

V živote bolo už okolo mňa veľa ľudí. Niekto len tak prešiel, niekto sa aj pozdravil, iní sa zjavili v pravidelných intervaloch a tí poslední si vychodili v mojom srdci hlboké cesty.
Týchto pár „turistov“ by som mohla charakterizovať slovami – výnimoční, jedineční, svojskí, charizmatickí, inteligentní a sympatickí jedinci.

Neviem ako vy, ale mňa vždy priam magneticky k sebe priťahujú ľudia s charizmou od nevidím do nevidím. Rozveseľujúci úsmev, jagavé oči, rezká chôdza plná elánu, smiech na plné ústa... skrátka ľudia plní života.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Charizmatických ľudí sa dá ľahko počúvať, pretože ich poznámky sú trefné. Vedia za vás povedať všetko, čo v sebe držíte a neviete tomu nájsť slovnú formu. Pomôžu vám, keď ste v núdzi. Sú sebavedomí...a ak nie sú minimálne tak pôsobia :) A každopádne vedia vyčariť úsmev v ťažkých chvíľach.

Možno k nim inklinujem, lebo mi je s nimi dobre... lebo som pri nich veselá... lebo ja som taká nikdy nebola... alebo preto, lebo aj ja taká byť chcem...

A takým človekom, ktorý mi naposledy vyčaroval úsmev na tvári bola Dominika :) Ďakujem

Miroslava Trungelová

Miroslava Trungelová

Bloger 
  • Počet článkov:  178
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu