reklama

Čas, keď je každá druhá pesnička o mne ...

... alebo skôr o tebe...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Som jednoducho človek, ktorý keď ľúbi, tak celým srdcom a dlhodobo... Moje srdce je jedna zákerná kôpka vlákien myokardu, ktoré nie sú ochotné biť podľa mojej vôle. Hocikedy zrýchlia alebo zastanú... bez upozornenia vyrazia dych. Potom môže nastať na srdci diera a v hlave prievan.
Som človek, ktorý nedokáže prestať ľúbiť len tak... Neviem si pripustiť, že NIE je to možné, aby si miloval nemožné dievča.
Som človek. ktorý potrebuje na lepšiu budúcnosť nádej, aspoň niečo, aspoň tri bodky... Ktorý túži sedieť vedľa teba a vravieť z mosta do prosta...
Všetci mi hovoria, že mám život pred sebou a že sa nájde niekto vyrobený pre mňa. Nikto nechce pochopiť, že I want your bad romance, že neviem byť sama.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zabudli ste na 11 príkázanie ?

Vtedy ráno som sa zobudila a nevedela, či to nie je sen. Asi bol...
Nikdy som ti nechcela ublížiť, a nechcem ti ubližovať ani teraz mojim smútkom... ale zatiaľ to znie ako neverending story. Neviem prečo som si myslela, že spomienky na teba zmaže jeden flám. Zistila som len, že keď som s tebou, svet je perfektný.
Kiež by som mohla povedať nevadí, mne to nevadí a kráčať ďalej... Ale ja len zostanem stáť, ty môžeš ísť a ja sa budem liečiť, lebo som z teba chorá po celý týždeň, z teba chorá po celý rok... Mám pocit, že mám na to liek, ale na tých liekoch som závislá.
Pri tebe som minula svoje tabletky odvahy a zostala napospas mojim náladám... a vieš aké sú zákerné...
Už neviem, či měls mě vůbec rád. Neviem, či chceš být sám. A neviem ani, či by ti stačilo žít jen tak, jak se má... či to boli len hádanky tiel...
Tento príbeh asi vážne končí...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Použité skladby:

U.K.N.D. – Keď raz pôjdem do neba
P.S. – Nemožná
No Name - Prvá
No Name – Starosta
Gladiátor – Život pred sebou
Desmod – Vyrobná pre mňa
Lady Gaga – Bad romance
Elán – Neviem byť sám
Elán – 11 prikázanie
Bystrík – Či to nie je sen
Limahl - Neverending story
Gladiátor – Neviem ťa nájsť
Žbirka – Ty a ja
U.K.N.D. – Nevadí
Alone – Už môžeš ísť
Desmod – Vírus
Peter Cmorík – Mám pocit
Desmod Mám na to liek
Desmod – Na tebe závislý
Zuzana Smatanová – Zdá sa, že to stačí
Ewa Farna - Měls mě vůbec rád
Aneta Langerová – Skvělej nápad
Michal David - Chtěl bych žít, tak jak se má
Laco Lučenič – Hádanky tiel
Tina&Rytmus – Príbeh

Miroslava Trungelová

Miroslava Trungelová

Bloger 
  • Počet článkov:  178
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu